Opony Michelin dla rolnictwa

#2016-12-29 22:52:55 

Mariosso

Użytkownik

Jestem rolnikiem. Wykonuję pracę związaną z polem i zwierzętami, jednak jeszcze nie wszystko. Brakuje mi dobrych opon rolniczych. Po mniej wymagającym terenie przejadę, zaś gdy jest wyboisty teren, błoto – sprawa się komplikuje. Mój kolega polecił mi opony Michelin. Ufam mu, ale przed zakupem muszę być pewny, ze warto zainwestować w te konkretne opony.
#2016-12-29 23:50:58 

Koniuczko

Użytkownik

Jeśli chodzi o opony rolnicze Michelin jest pierwszą marką, która przychodzi mi do głowy. Myślę, że będzie najlepiej jeśli sam przeczytasz, co mogą Ci zaoferować opony rolnicze marki Michelin. Więcej informacji przeczytasz na stronie internetowej: http://sklep.opony-kunicki.pl/szukaj/opony-rolnicze-michelin. Jak widzisz, jest wspomniana sytuacja, z którą osobiście się spotykasz – że dotychczasowe opony nie dają rady na trudnym terenie. Producent obiecuje, że w przypadku tych opon tak nie będzie. Jeśli Twój kolega przekonał się o tym wskutek własnych doświadczeń – ja kupiłbym te opony bez wahania.
#2016-12-30 02:14:38 

leszek_56

Użytkownik

Kupowałem ostatnio opony rolnicze Michelin mnie nie zawiodło. W razie niepowodzeń, opony te objęte są gwarancją, dlatego możesz używać je ze spokojem, bez obaw że będą niezdatne do użytku. Producent gwarantuje wysoką jakość opon, które poradzą sobie w trudnych warunkach. U mnie na wsi trudne warunki są po każdym deszczu, dlatego mogę to z czystym sumieniem potwierdzić. Opony służą mi już bardzo długo.
#2016-12-30 03:14:45 

Michaal

Użytkownik

Według mnie, na korzyść opon rolniczych Michelin, najbardziej wpływa ich waga. Dzięki starannemu wykonaniu, nie zakopiesz się w błocie, w ziemi podczas pracy. Użytkowałem już wiele opon i w przypadku niektórych praca była niekomfortowa z tego względu, że zapadałem się wraz z maszyną zbyt głęboko w ziemię i miałem poczucie, że wciąga mnie bagno. Dziwaczne uczucie. Nie polecam. Na szczęście w przypadku Michelin tak nie ma.